fredag 7 mars 2008

Då var det fredag igen,och det känns skönt tycker jag.
Idag har jag ordnat om lite på mitt bord,bilden på
flickorna kom jag över på en auktion i somras,jag tycker så
mycket om den.Har ni börjat påskpynta ännu?jag har kommit
igång lite,men det är ju fasligt så fort allt går nu känns det som.
Tack för alla gulliga kommentarer hos mig!det är alltid lika roligt att l
läsa dem.Jag önskar er alla en jätte trevlig helg nu...
Själv skall jag byta om till dansskorna för det är ju strax dax för
lets dance gänget igen.
Kram Marlene.

9 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Ser charmigt och mysigt ut!!!

Hoppas att du har en skön helg framför dig! Stor kram!

Änglahem sa...

Väldigt fint!! Söt bild på flickorna.

Ha en skön helg!
Kram
Ulrika

lottens vita och gröna sa...

hej marlene! jättefin bild, pryder sin plats var som! ha det så gott du med, nu har jag dansskor på mig med och hejjar såklart på tina! kram lotten

Sagalisa sa...

Hej där..här är alltid lika fint o mysigt!!!O vad söt bilden på flickorna var...ser nästan ut som mina..hihi!!!
Trevlig helg,ses igen...Anna i skåne

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Go kväll!!
vVäntar medv spänning på vem som åker ut i Letc Dance!!!
gillar tina!!

Memn såååå fint du har...vilket hem...har scrollat ner på sidan,,,o ena bilden är vackrare än den andra!!

ja ljuvligt är rätta ordet ju!!!

japp , här har det påskpyntats lite ute..välkommen in att kika!!!

Ha en trevlig helg!!
~~*Kram Milan*~~

Jessika sa...

Nu blogg för mig.

Härliga bilder, vilket fint hem.
Kommer att kika in flera gånger för att få mer tips.

Med vänliga hälsnigar från Jessik i GULA VILLAN

Kannor och karaffer sa...

Åh det såg fint ut på ditt bord - vacker bild!

Ja här har det sakna börjat bli påsk i huset.....men långt ifrån klart!

Kram
Ann

Linneagården sa...

Fint stilleben.
Påskriset ska smygas in här i veckan!
/madelene

My lovely cottage sa...

Wauw what a lovely picture!
have a good day, yvonne