söndag 6 april 2008

Hej igen!
I dag har jag inte fått något vettigt gjort,det är skönt
att ha sånna dagar ibland.
Helgen bara svischar förbi,så det är inte lätt att hinna med
så mycket som man skulle önska.
På bilderna ser ni min favorit urna som får vandra runt i
huset,samt våran öppnaspis,den skulle man inte vilja vara utan,
det ger en speciell känsla åt vardagsrummet,tyvärr så förstörde
vi den lite med att sätta in en fläkt,men det blir så varmt och
skönt med den,så det får jag stå ut med...
Kram Marlene.

5 kommentarer:

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Gud vad fin bild.vill ha allllt på den.
I bland är det skönt att inte göra någonting alls, men jag har lite svårt att bara vara stilla, men det beror på att jag måste röra kroppen och inte vara stilla för länge.
Ps vet du att jag har ditt hem som före bild när jag ändrar saker här hemma.
Kram Irene

lottens vita och gröna sa...

hej marlene! din öpna spis är underbar och det som står på den med! kram lotten

Solsjö - Under en vind sa...

Här hade man lite bilder att ta igen...som vanligt massor att inspireras av! Kram!

hemtrevnad marie sa...

Visst är det härligt med öppen spis... fint har du uppepå med...
kraam

Lotta sa...

Jättefin urna. Underbar kandelaber som står där också. Kram Lotta