onsdag 7 maj 2008

Jag har nu iordningställt våran sk trappveranda eller vad man
nu skall kalla den för,man får i alla fall plats med en soffa där.
Här har det varit jätte härligt väder i flera dagar nu...
hoppas att det håller i sig länge!
Det är mycket att stå i nu,vi har inte bara det här stora kråkslottet
att sköta,utan även ett sommarställe att renovera upp,meningen
var inte att börja med det nu mitt i allt annat,men när man börjar i
ett hörn så drar det med sig lite annat smått och gott...
Kram på er från mig!

9 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

halloj marlene!

oh vad fint med en soffa att pusta ut på, ser underbart ut med fina kuddar!

ha det gott, varmkram lotten

Kannor och karaffer sa...

Hej vännen,

Vad mycket fint du fixat både inne och ute....stegen vid fönstret var så läcker.....och dörrarna utomhus vilka smycken till huset.

Trappveranda en sån skulle jag med vilja ha...har på önskelistan till min J att vi skall fixa en uteplats på framsidan...vi får väl se - lever på hoppet.

Ha det gott och slit inte ut dig på båda ställena - gör det du tycker är kul och glöm inte bort att njuta.

Ha det gott!
Ann

Frida sa...

Hej!
Vad mysigt det ser ut på er trappvarenda. Där skulle jag gärna vilja slå mig ner.
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram frida

Unknown sa...

Jösses vilken vacker altan..pelare!! Jag säger då det hi-hi...Fantastiskt fint!! Ha det gott!! kram Malin

Lilla Blanka sa...

Åh vilken härlig trapp-veranda! Jättmysiga saker, försåtr att du trivs där :)
En annan sak. jag har sett att ni har så vackra vimålade golv..vad för färg har ni använt?
Kram
Mia

Ina sa...

Hur fint som helst, du har det verkliegn såå fint!! Kolla min blogg för du har fått en utmärkelse för att du verkar vara en härlig tjej och för att du har ett underbart hem och en härlig och inspirerande blogg.
Kram Ina

Evelinas hus sa...

Vilken mysig plats att sitta på. Jag har alltid velat ha en trappveranda. Det ser jättemysigt ut.
Kram Caroline

lottens vita och gröna sa...

halloj marlene, ohhhhhhhhhhh vad glad jag blir som får denna utmärkelse av dig som är en av mina största inspirationskällor. stoooooooooooooooooort tack! både rörd och stolt nu! varmkram lotten

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken mysig plats att sitta på!!!

Ha det gott, kram!