lördag 4 april 2009

Trädgårdsmässa!

Hej på er alla bloggare!det var ett tag sen sist.
Jag har alltid fullt upp så här års med alla mässor
som är.Det är roligt men väldigt krävande.
Det är skönt att barnen är så stora så dom också
kan hjälpa till.Jag visar några bilder från vår monter
på Nordiska trädgårdar,vi hade blandat sortiment,nytt
för i år var det lilla lusthuset med Basttak,jätte gulligt.
Vi hann inte måla det,men det får den lyckliga köparen
göra själv.
Jag och min man kommer inomkort att starta en inrednings
butik här på vår hemort,så det är bråda dagar vill jag påstå.
I dag blev golvet färdigt äntligen,så nu återstår bara att
inreda den.Jag skall visa er en bild nästa gång.
Nu väntar maten på mig,och i morgon bär det av på trädgårds
mässa igen!
Ha nu en fortsatt trevlig helg alla!
kram Marlene

2 kommentarer:

Handplockat sa...

himmel vad du jobbar och sliter
hoppas vi får se biler från kommande butiken så vi får se hur den växer fram....

ha en toppen söndag

Viveka i Bläckhornet sa...

Men så spännnade det låter. Förstår att det år bråda dar för er nu.

Kram Viveka